معرفی کتاب محمد مثل گل بود
تاريخ : 28 / 9 / 1395 | 12:23 | نويسنده : قربانی

مسئول کتابخانه شهدای گمنام همزمان با هفته وحدت با حضور در دبستان دخترانه شهید زنگنه جوکار به معرفی کتاب محمد مثل گل بود پرداخت

این کتاب اثری است برای آموزش سبک زندگی پیامبر (ص) به کودکان. این مجموعه، هر چهار حوزه ارتباط با خدا، ارتباط با خود، رتباط با خلق (مردم) و ارتباط با خلقت را شامل می شود و چهل محور اصلی در سبک زندگی را با کودکان در میان می گذارد.
ساختار اثر حاضر به گونه ای طراحی شده که کودکان، حضور پیامبر صلی الله علیه و آله را در زندگی عادی خود حس کنند و به راحتی بتوانند از آن حضرت الگو بگیرند.

گفتنی است کتاب «محمد صلی الله علیه و آله و سلم مثل گل بود»، علاوه بر آموزش سبک زندگی پیامبر (ص)، به رشد تفکر کودکان و پرورش هوش اخلاقی آنان نیز کمک می کند و نیز بسیاری از سوالات کودکان را در زمینه ی رفتارهای خوب و بد پاسخ می دهد مثل اینکه چرا باید سلام بدهیم ؟ چرا مسخره کردن ، قهرکردن و اسراف کردن و ...بد است؟ چرا نیکی به پدر و مادر و مهربانی کردن و ...خوب است ؟ در پایان هر عنوانی که به کودکان آموزش میدهد یک سخن زیبا ازپیامبر (ص) هم بیان می شود و آموزه های دینی را با بیانی ساده و صمیمی در قالب تصاویر زیبا انتقال می دهد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: